X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
نشست خبري رئال مادريد - کروز آزول
  • بازدید : (70)
نشست خبري رئال مادريد - کروز آزول

آنچلوتي: شالکه؟ فقط به کروزآزول فکر ميکنم


رئال مادريد و کروز آزول مکزيک، امشب براي تعيين تيم فيناليست جام جهاني باشگاه ها به مصاف هم خواهند رفت.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این دیدار حساس حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پرتعداد حاضر در محل کنفرانس پاسخ گفت:

نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها

این مسابقات را جدی گرفته ایم .امیدوارم امروز بازی خوبی را شاهد باشیم و کیفیت زمین چمن هم خوب باشد.استقبال خیلی خوبی از ما در مراکش شده و باید بگویم که همه ما از جو حاکم در اینجا به وجد آمده ایم.

زوج دفاعی رئال در این بازی

من 4 دفاع مرکزی دارم که به اعتقاد من بهترین های دنیا هستند. برای تک تک آنها ارزش زیادی قائلم.


برچسب ها : ,,,
الخليفي: مطمئنم چلسي را شکست مي دهيم
  • بازدید : (136)
الخليفي: مطمئنم چلسي را شکست مي دهيم

الخليفي: مطمئنم چلسي را شکست مي دهيم

 

ناصر الخليفي، رئيس باشگاه پاريس سنت ژرمن، معتقد است که تيمش مي تواند در ديدار مرحله يک هشتم نهايي ‏چمپيونزليگ مقابل چلسي، انتقام شکست فصل قبل را از آبي هاي لندن بگيرد.

 قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امروز انجام شد و پاریسی ها باید در این ‏مرحله با چلسی روبرو شوند. دو تیم فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت چلسی ‏به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف، به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.‏
شاگردان مورینیو این فصل در فرم بسیار خوبی به سر می برند و در رقابت های لیگ برتر در صدر جدول قرار دارند ‏اما الخلیفی معتقد است که می توانند انتقام شکست فصل گذشته را از آنها بگیرند.‏
او به خبرنگاران گفت:" چلسی قرعه خوبی برای ماست. من کاملا مطمئن هستم. به مربی و بازیکنانم اطمینان دارم. آنها ‏به زمین می روند تا بهترین بازی پاریس سنت ژرمن را نشان بدهند. بازی فصل گذشته مقابل چلسی تجربه خوبی بود. ‏امیدوارم این فصل بازی با رضایت ما به پایان برسد."‏


برچسب ها : ,,,,
گوارديولا: شاختار فقط لوئيز آدريانو نيست
  • بازدید : (22)
گوارديولا: شاختار فقط لوئيز آدريانو نيست

گوارديولا: شاختار فقط لوئيز آدريانو نيست

 

پپ گوارديولا، سرمربي بايرن مونيخ، معتقد است شاختار دونتسک، حريف تيمش در مرحله يک هشتم نهايي ليگ ‏قهرمانان، تنها به لوئيز آدريانو، وابسته نيست.

پپ گواردیولا امروز پس از قرعه‌کشی دور یک‌هشتم پایانی چمپیونزلیگ در نشستی خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران بی‌شماری که در مونیخ حاضر شده بودند در رابطه با قرعه بایرن در این رقابت‌ها و همچنین بازی بوندسلیگایی بعدی تیمش مقابل فرایبورگ پاسخ داد.

دیدار با شاختار دونتسک:
بایرن مونیخ هیچ‌وقت مقابل دونتسک بازی نکرده، ولی خود من چهار پنج بار تجربه رویارویی با این تیم را دارم. آنها یکی از بهترین مربیان اروپا را در اختیار دارند. در تیمشان چندین بازیکن برزیلی بازی می‌کنند. ولی مسلما ما برای برد به میدان خواهیم رفت. سیستم آنها به این صورت است که بازیکنان جوان برزیلی را به خدمت می‌گیرند و چند سال بعد به تیم‌های دیگر اروپایی می‌فروشند. آنها خیلی ثروتمندند.


برچسب ها : ,,,,
رویارویی دوباره مسی و آکوئرو
رویارویی دوباره مسی و آکوئرو

 

کري خواني جالب مسي براي آگوئرو

 

ليونل مسي، ستاره بارسا، بعد از اينکه مشخص شد تيمش بايد در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان با منچسترسيتي ‏روبرو شود، براي سرخيو آگوئرو، دوست و هم تيمي اش در تيم ملي آرژانتين کري خواند.

 قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امروز انجام شد و بارسا و منچسترسیتی ‏مانند سال گذشته، باید در این مرحله با هم روبرو شوند. فصل گذشته بارسا توانست با عبور از سیتی، به مرحله بعد راه ‏پیدا کند و مسی اکنون منتظر رویارویی دو تیم در این فصل است.‏
او در صفحه توئیترش نوشت:" منتظر بازی مقابل سیتی در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ هستم. دیدار جالبی برابر دوستم ‏سرخیو آگوئرو که همیشه در پلی استیشن شکستش می دهم، خواهد بود. حالا باید دید در زمین چه اتفاقی رخ خواهد داد."‏


برچسب ها : ,,,,
واکنش کاتالان ها به قرعه آسان رئال مادريد
  • بازدید : (31)
واکنش کاتالان ها به قرعه آسان رئال مادريد

واکنش کاتالان ها به قرعه آسان رئال مادريد

 

رئال مادريد همچون سال گذشته با قرعه اي آسان مواجه شد و در يک هشتم ليگ قهرمانان بايد به مصاف شالکه برود. در حاليکه بارسلونا بار ديگر به حريفي دشوار همچون منچستر سيتي برخورد کرده است.

 واکنش رسانه های کاتالونیا به قرعه کشی یک هشتم لیگ قهرمانان در نوع خود جالب بوده است. اسپورت و موندودپورتیوو، هر دو به قرعه آسان رئال واکنش منفی نشان داده اند و در عوض قرعه دشوار بارسلونا را نشانه بدشانسی این تیم دانسته اند.


برچسب ها : ,,
روبن:خوب شد به آرسنال نخورديم
  • بازدید : (51)
روبن:خوب شد به آرسنال نخورديم

روبن:خوب شد به آرسنال نخورديم

 

آرين روبن، ستاره هلندي بايرن مونيخ، از اينکه تيمش در مرحله يک هشتم نهايي چمپيونزليگ با آرسنال روبرو نشد، ‏ابراز خرسندي کرد.

بایرنی ها در دو فصل گذشته، در مرحله یک هشتم نهایی با توپچی های لندن روبرو شدند و ‏علی رغم اینکه هر دو بار توانستند شاگردان ونگر را شکست بدهند اما به دردسر افتادند.‏
آنها این بار باید در این مرحله با شاختار دونتسک روبرو شوند و روبن اعلام کرد که نباید این حریف اوکراینی را دست ‏کم بگیرند.‏
او به سایت باشگاه بایرن گفت:" فکر می کنم خوب شد که این بار با حریف متفاوتی روبرو می شویم و این بار حریفان آرسنال نیست. ‏باید مراقب باشیم. آنها چند بازیکن برزیلی خوب دارند. ما حریفان مان را به دقت آنالیز می کنیم و روی کارمان تمرکز داریم. اگر ‏مراقب باشیم، می توانیم موفق شویم."‏


برچسب ها : ,,,
بدشانسي بزرگ بارسا در مصاف با سيتي
  • بازدید : (41)
بدشانسي بزرگ بارسا در مصاف با سيتي

بدشانسي بزرگ بارسا در مصاف با سيتي

 

بارسلونا در يک هشتم ليگ قهرمانان بايد به مصاف سيتي برود. شايد هواداران بارسا انتظار چنين قرعه بدي را نداشتند. سيتي فصل گذشته نيز در همين مرحله به بارسا برخورد کرده بود.

از بدشانسی بارسلونا در مواجهه دوباره با منچسرسیتی که یکی از مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ امسال است، اگر بگذریم به یک معضل بزرگ دیگر برای بارسلونا برخورد می کنیم. اینکه بارسا بازی برگشت خود در مقابل سیتی را در شرایطی برگزار خواهد کرد که سه یا چهار روز بعد از این بازی، باید ال کلاسیکوی دور برگشت لالیگا را مقابل رئال برگزار کند.

بازی رفت سیتی و بارسا، 22 فوریه برگزار خواهد شد در حالیکه بازی برگشت باید روز 18 مارس در نوکمپ برگزار شود.سه یا چهار روز بعد از این بازی بسیار حساس نیز بارسا باید با رئال مادرید در نوکمپ روبرو شود(21 یا 22 مارس). رئال مادرید اما بازی برگشت خود مقابل شالکه را 10 مارس یعنی یک هفته زودتر برگزار خواهد کرد و در واقع در هفته منتهی به ال کلاسیکو، هیچ دیدار میان هفته ای پیش رو ندارد و با استراحت کافی روبروی بارسا قرار می گیرد.


برچسب ها : ,,
قرعه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان/به کام بزرگان!
  • بازدید : (27)
قرعه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان/به کام بزرگان!

قرعه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان/به کام بزرگان!

 جیانی اینفانیتو، دبیرکل یوفا مثل همیشه مجریگری مراسم را به عهده دارد و مراسم را با صحبت در مورد بازی جوانمردانه آغاز کرده است. وی گفت :" غیرممکن است که بتوان پیش بینی کرد که کدام تیمها در فینال برلین مقابل هم قرار می گیرند اما می توان پیش بینی کرد که بازیهای زیبا، گلهای به یاد ماندنی و نمایش های انفرادی بی نظیری در پیش باشند."

پس از صحبت های وی کلیپی از ۱۶ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی در مقر یوفا در شهر نیون پخش می شود. اتلتیکومادرید، رئال مادرید، موناکو، دورتموند، بایرن، بارسلونا ، چلسی و دورتموند به عنوان صدرنشین به مرحله بعد رسیده اند و یوونتوس، بازل ، لورکوزن ، آرسنال ، من سیتی، پاریسن ژرمن، شالکه و شاختار دونتسک به این مرحله راه یافته اند. تیمهای هم ملیت در این مرحله نمی توانند مقابل هم قرار بگیرند و بازی برگشت در خانه تیمی خواهد بود که در مرحله گروهی صدرنشین شده است.

کارل هاینز ریدل ، بازیکن سابق دورتموند که قهرمان چمپیونزلیگ در سال ۱۹۹۷ شد به عنوان سفیر فینال که در برلین برگزار می شود توسط اینفانیتو به روی سن دعوت شد. ریدل گفت که باعث افتخارش است که به عنوان سفیر فینال امسال توسط یوفا برگزیده شده است.

پس از او نوبت جیورجیو مارچتی ، مدیر بخش مسابقات یوفاست تا روی سن بیاید و نحوه مسابقات و قرعه کشی را توضیح بدهد.

قرعه کشی بدین شرح است :

چلسی - پاریسن ژرمن
منچسترسیتی - بارسلونا
لورکوزن - اتلتیکو
یوونتوس - دورتموند
شالکه - رئال مادرید
شاختار دونتسک - بایرن مونیخ
آرسنال - موناکو
بازل - پورتو


برچسب ها : ,
مورينيو:اگر کوسه ها بگذارند، قهرمان مي‌شويم
  • بازدید : (46)
مورينيو:اگر کوسه ها بگذارند، قهرمان مي‌شويم

مورينيو:اگر کوسه ها بگذارند، قهرمان مي‌شويم


ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي پس از صعود تيمش به دور حذفي ليگ قهرمانان، عنوان کرد که نگران قرعه ي بعدي آبي هاست.

شب گذشته چلسی با گل‌های فابرگاس، شورله و میکل، موفق شد 3-1 اسپورتینگ لیسبون را شکست دهد و به همراه شالکه به دور بعد صعود کند. مورینیو تا به حال دوبار قهرمان چمپیونزلیگ شده و در پاسخ به اینکه آیا بازهم می‌تواند قهرمان شود، شانس تیمش را پایین داسنت.

او گفت:" باید بگویم که ما به قهرمانی نزدیک بودیم ولی تیممان هیچگاه در سطح تیم فعلی نبود. بنابراین رویای ما قهرمانی است ولی باید دید که آیا کوسه‌ها اجازه ی این کار را به ما می‌دهند یا نه زیرا چندین کوسه‌ در اقیانوس وجود دارد."

مورینیو سپس راجع به شرایط آندره شورله گفت:" وقتی که آماده و سرحال باشد، در برنامه‌های من قرار دارد. وقتی در دور قبل به تیم ملی رفت دچار مشکل شده بودیم.وقتی که برگشت، خیلی مریض شده بود. برای مدت زیادی به مشکل خورده بود و من به او فرصت دادم تا کامل بهبود پیدا کند. ولی به میدان رفت و مقابل نیوکاسل خیلی خوب بازی کرد. حال امروز هم 75 دقیقه بازی کرد و شرایطش را بهبود داد. او باید با شرایط لیگ برتر بهتر هماهنگ شود ولی همچنین در کفش‌های او یک گاو خشمگین است. او بازیکنی است که اگر 3 شوت بزند، مطمئنا یک گل به ثمر خواهد رساند و این یک کیفیت بسیار مهم است."


برچسب ها : ,,
زلاتان: هواداران بارسا مرا دوست دارند
  • بازدید : (77)
زلاتان: هواداران بارسا مرا دوست دارند

زلاتان: هواداران بارسا مرا دوست دارند


زلاتان ابراهيموويچ امشب در مقابل بارسلونا موفق به گلزني شد اما گل او هم مانع از شکست پاريسي ها نشد.

زلاتان که سابقه یک فصل بازی برای بارسلونا را دارد، پس از گلزنی، شادی گل جالبی انجام داد. شادی گلی که با خشم آمیخته بود. وی در پایان این بازی بسیار جذاب، به خبرنگاران چنین گفت:

شکست مقابل بارسلونا


در این بازی اشتباهاتی داشتیم.فوتبال همین است.می دانستم که نباید در نوکمپ برخی اشتباهات را انجام بدهیم اما دادیم. واقعیت این است که مقابل تیم بزرگی قرار گرفتیم و آنها ما را تنبیه کردند.

حریف مرحله بعد پی اس جی

مقابل هر حریفی قرار بگیریم کار دشواری خواهیم داشت.تمام تیم های راه یافته به یک هشتم، تیم های شایسته ای هستند. فرقی نمی کند مقابل چه تیمی قرار بگیریم. الان باید از اینکه در مرحله بعد هستیم خوشحال باشیم.

در بارسلونا دوستانی دارید؟

22 بازیکن درون زمین و 90 هزار هوادار بارسا در نوکمپ همه از دوستان من هستند. علاقه متقابلی بین ما وجود دارد.


برچسب ها : ,,,
نصري:سيتي فقط آگوئرو و توره نيست
  • بازدید : (34)
نصري:سيتي فقط آگوئرو و توره نيست

نصري:سيتي فقط آگوئرو و توره نيست


سمير نصري، ستاره فرانسوي منچسترسيتي، معتقد است که تيمش با پيروزي 2-0 مقابل رم، نشان داد که مي تواند بدون سرخيو ‏آگوئرو و يحيي توره، نمايش هاي خوبي ارائه بدهد.

 

آگوئرو که با 14 گل زده، بهترین گلزن این فصل منچسترسیتی است، در دیدار این هفته مقابل اورتون دچار ‏آسیب دیدگی شد و نتوانست در دیدار امشب به میدان برود؛ ضمن اینکه یحیی توره هم به دلیل محرومیت این دیدار را از دست داد.‏
علی رغم غیبت این دو بازیکن، شاگردان پیگرینی توانستند در این دیدار به پیروزی برسند و نصری عملکرد تیمش را شگفت انگیز ‏توصیف کرد.‏
او به خبرنگاران گفت:" نمایش تیم فوق العاده بود. برای من بسیار مهم بود که گل بزنم زیرا بعد از جراحی، کمی طول کشید تا بتوانم به ‏سطح مورد نظرم برسم. یحیی توره و آگوئرو نبودند و برای ما مهم بود که نشان بدهیم یک تیم هستیم و امشب این را نشان دادیم."‏
جو هارت، دروازه بان سیتی، هم با درخشش در این دیدار، نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت و سمیر نصری او را نیز مورد ستایش ‏قرار داد:" سرمربی به ما گفت که بازی 95 دقیقه خواهد بود. ما خودمان هم در دیدار قبلی در آخرین دقایق مقابل بایرن به پیروزی ‏رسیده بودیم. می دانستیم که باید صبور باشیم و همین طور هم بودیم. گل زدیم و توانستیم به پیروزی برسیم. گل من مهم بود اما وقتی ‏بازی 1-0 بود، هارت یک واکنش فوق العاده داشت که با ما کمک کرد."‏

 


برچسب ها : ,,,
ميکسدزون نوکمپ
  • بازدید : (55)
ميکسدزون نوکمپ

سوارز: اول شدن در گروه براي ما مهم بود


لوئيس سوارز امشب موفق شد اولين گل خود در نوکمپ را به ثمر برساند.گل سوم بارسا در مقابل پي اس جي، با ضربه تمام کننده همين بازيکن به ثمر رسيد.

سوارز که در پایان بازی بسیار خوشحال بود در جمع خبرنگاران چنین گفت:

اولین گل شما در نوکمپ


گلی که زدم، خیال تیم از بابت اول شدن در گروه را راحت کرد. خوشحالم که توانستم کمکی برای بارسلونا در این بازی حساس باشم.

پی اس جی

آنها نشان دادند که از لحاظ بازی گروهی در سطح بالایی قرار دارند.در نیمه اول خیلی خوب بازی کردند اما در نیمه دوم، کنترل بازی بیشتر در اختیار ما بود.

اول شدن در گروه

اول شدن در گروه برای ما مهم بود چرا که در بازی برگشت مرحله بعد، میزبان خواهیم بود.

تغییر تاکتیک بارسا در بازی امشب

اینها تصمیمات سرمربی هستند و ما دخالتی در این امر نداریم.چیز خاصی اتفاق نیفتاد و ما مثل همیشه بازی خودمان را انجام دادیم.بسیار دویدیم و همکاری بسیار خوبی بین بازیکنان وجود داشت.

برچسب ها : ,
لطف آبي ها به دي متئو
  • بازدید : (40)
لطف آبي ها به دي متئو

برد خانگي چلسي برابر اسپورتينگ


چلسي در آخرين ديدارش در مرحله گروهي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا، توانست با نتيجه 3-1 اسپورتينگ ليسبون را شکست بدهد.

چلسی در این دیدار کاملا برتر از حریف بود و در نهایت به یک پیروزی خانگی شیرین دست پیدا کرد.؛ بردی که زمینه صعود شالکه به مرحله بعد را نیز فراهم کرد.
تنها 8 دقیقه از بازی گذشته بود که خطای مدافع اسپورتنیگ روی فیلیپه لوئیس، یک ضربه پنالتی نصیب چلسی کرد. فابرگاس پشت ‏ضربه قرار گرفت و به راحتی، با یک ضربه نرم، دروازه حریف را باز کرد.‏
هنوز تیم پرتغالی ازشوک گل اول خارج نشده بود که آندره شورله در دقیقه 16، برتری چلسی را دو برابر کرد. ستاره آلمانی از پشت ‏محوطه جریمه، با یک ضربه دیدنی، دروازه روی پاتریسیو را باز کرد.‏

برچسب ها : ,,
قدرت نمايي بايرن نصفه و نيمه!
  • بازدید : (36)
قدرت نمايي بايرن نصفه و نيمه!

پيروزي آسان بايرن مقابل زسکا مسکو


بايرني ها در شبي که به چند بازيکن اصلي شان استراحت داده بودند، با نتيجه 3-0 زسکا مسکو را شکست دادند.

بایرنی ها پیش از این صعودشان به مرحله بعد به عنوان تیم اول را قطعی کرده بودند اما در ‏این دیدار با انگیزه نشان دادند و در نهایت به پیروزی رسیدند. ‏
بایرن نیمه اول را بسیار بهتر از حریف آغاز کرد و با اینکه در پانزده دقیقه اول خطری جدی روی دروازه تیم روسی به ‏وجود نیاورد، اما توپ و میدان را در اختیار داشت. تا اینکه دقیقه 18 بازی فرانک ریبری در محوطه جریمه زسکا با ‏خطا متوقف شد و داور خطای پنالتی اعلام کرد. توماس مولر پشت توپ ایستاد و این ضربه را به گل اول تیمش و گل اول ‏بازی تبدیل کرد‎.‎

برچسب ها : ,
روياي صعود آبي ها تعبير شد
  • بازدید : (52)
روياي صعود آبي ها تعبير شد

صعود منچسترسيتي با پيروزي در خانه رم


منچسترسيتي با پيروزي 2-0 در المپيکو، به عنوان تيم دوم گروه E، راهي مرحله بعدي رقابت هاي چمپيونزليگ شد.

سیتی که تا آستانه حذف از رقابت های چمپیونزلیگ پیش رفته بود، بعد از پیروزی دراماتیک مقابل بایرن ‏مونیخ، امشب هم در خانه رم به پیروزی رسید تا به عنوان تیم دوم، راهی مرحله بعد رقابت ها شود.‏
در نیمه اول هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا این نیمه با تساوی 1-1 به پایان ‏برسد.‏
در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم هم دو تیم نمایشی پایاپای داشتند اما بعد از اینکه پیانیچ یک موقعیت گلزنی خوب را از دست داد، شوت ‏دیدنی سمیر نصری از گوشه محوطه جریمه، بعد از برخورد به تیر، وارد دروازه شد تا سیتی پیش بیفتد.‏
بعد از این گل شاگردان گارسیا تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند و حتی چیزی نمانده بود که در دقیقه 72 به گل برسند اما ‏ضربه مانولاس به تیر دروازه برخورد کرد. در حالی که رمی ها برای رسیدن به گل تساوی سخت در تلاش بودند، گل پابلو زابالتا در ‏‏5 دقیقه پایانی بازی، کار رم را تمام کرد. یک حرکت خوب از نصری و پاس او برای مدافع آرژانتینی، با ضربه خوب این بازیکن به ‏گل دوم سیتی تبدیل شد. در دقایق پایانی، رم نتوانست گل های خورده را جبران کند تا سیتی به عنوان تیم دوم، بعد از بایرن، راهی ‏مرحله بعد شود.

برچسب ها : ,,
صعود آبي و اناري ها به عنوان تيم اول
  • بازدید : (42)
صعود آبي و اناري ها به عنوان تيم اول

پيروزي دلچسب بارسا مقابل پاريس سنت ژرمن


بارسا با ارائه نمايشي خوب و حساب شده، توانست پاريس سن ژرمن را با نتيجه 3-1 شکست بدهد.

آبی و اناری ها نه تنها انتقام شکست 3-2 دیدار رفت را گرفتند، بلکه با این پیروزی، به عنوان تیم اول، ‏راهی مرحله بعد شدند.‏
همانطور که انتظار می رفت، بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و به لطف حمایت هواداران پرشورش، بر بازی مسلط بود اما این پاریسی ‏ها بودند که در دقیقه 15، توسط زلاتان ابراهیموویچ به گل رسیدند.

برچسب ها : ,,
ونگر: حيف شد به عنوان تيم اول صعود نکرديم
  • بازدید : (42)

ونگر: حيف شد به عنوان تيم اول صعود نکرديم


آرسن ونگر، سرمربي آرسنال، از اينکه تيمش نتوانست از مرحله گروهي ليگ قهرمانان به عنوان تيم اول صعود کند، ابراز تاسف کرد

آرسنالی ها که صعودشان از قبل قطعی شده بود، شب گذشته توانستند مقابل گالاتاسرای به پیروزی 4-1 برسند. اما با توجه به تفاضل گل ضعیف تر نسبت به دورتموند، به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شدند.
ونگر از اینکه تیمش به شکست مقابل استوک واکنش خوبی نشان داد، راضی است اما نگران است که صعود به عنوان تیم دوم، برای تیمش دردسرساز شود.
او به خبرنگاران گفت:" ما قدرتمندانه ظاهر شدیم و این همان چیزی بود که از بازیکنان می خواستم. اینکه تیم دوم گروه شدیم، کمی ناامید کننده بود اما در بین دو نیمه می دانستیم که باید 6 گل بزنیم و گلی هم دریافت نکنیم. ما در 4 دیدار پیروز شدیم، یک تساوی و یک شکست هم داشتیم. اگر به پشت سر نگاه کنیم، می توانیم به خاطر امتیازی که در خانه مقابل اندرلخت از دست دادیم، تاسف بخوریم.
تیم های بسیار خوبی در مرحله یک هشتم نهایی حضور دارند و باید منتظر بمانیم و ببینیم با چه حریفی روبرو خواهیم شد."
ونگر در مورد گل دیدنی آرون رمزی هم گفت:" وقتی او توپ را شوت زد، من فکر کردم که این بهترین تصمیمی نبود که می توانست بگیرد اما توپ او پرواز کرد و وارد دروازه شد. گل هایی که او به ثمر می رساند، جزئی از بازی های خوب این روزهایش است و اعتماد به نفس او را افزایش خواهد داد."

برچسب ها : ,,
ايسکو: شب رکوردشکني را بايد جشن گرفت
  • بازدید : (81)
ايسکو: شب رکوردشکني را بايد جشن گرفت

ايسکو: شب رکوردشکني را بايد جشن گرفت


رئال مادريد با کسب 6 پيروزي از 6 بازي خود در مرحله گروهي، به راحتي به دور يک هشتم صعود کرد.

ایسکو امروز از ابتدا در ترکیب رئال مادرید قرار داشت. او که در بازی رئال مقابل سلتا به دلیل محرومیت حضور نداشت، با استراحت کافی به مصاف لودوگورتس رفت و بازی خوبی نیز از خود به نمایش گذاشت. در پایان این بازی، ایسکو به خبرنگاران گفت:

جریان بازی

از لحاظ تئوری بازی ساده ای بود. بخصوص اینکه آنها خیلی زود هم 10 نفره شدند.خوشبختانه یک برد دیگر بدست آوردیم و روند بردهای متوالی ما ادامه یافت. ای کاش این روند همچنان ادامه داشته باشد.(مابقی در ادامه مطلب)

 


برچسب ها : ,,
پیروزی آسان دیگر در سانتیاگوبرنابئو
  • بازدید : (64)
پیروزی آسان دیگر در سانتیاگوبرنابئو

پيروزي خانگي آسان رئال مادريد

 

رئال مادريد موفق شد با نتيجه 4-0، در سانتياگوبرنابئو، لودوگورتس را در هم بکوبد.

رئال مادرید موفق شد در یک دیدار آسان خانگی، 4-0 حریف خود لودوگورتس را در هم بکوبد و با ثبت رکوردی جدید در تاریخ لیگ قهرمانان، با قاطعیت و با کسب پیروزی در تمامی دیدار‌ها به دور بعد صعود کند.

 بازی با برتری رئال همراه بود و حملات خوبی از سوی شاگردان آنچلوتی شکل گرفت تا اینکه در دقیقه 20، مارسلینو، مدافع لودوگورتس، ضربه ی سر واران را با دست دفع کرد که داور اعلام ضربه ی پنالتی کرد و با کارت قرمز مستقیم او را جریمه کرد. رونالدو پشت ضربه ی پنالتی قرار گرفت و توپ را وارد دروازه کرد (مابقی در ادامه مطلب)


برچسب ها : ,,
تساوی و صعود
  • بازدید : (56)
تساوی و صعود

تساوي و صعود يوونتوس و اتلتيکو

 

دو تيم يوونتوس و اتلتيکو در ورزشگاه يوونتوس آره نا شهر تورين به نتيجه اي بهتر از تساوي 0-0 دست پيدا نکردند و هر دو به دور بعد رقابت‌ها صعود کردند

اتلتیکو که پیش از این صعود خود به دور بعد رقابت‌ها را قطعی کرده بود، برای صعود به عنوان تیم اول، نباید با بیش از یک گل شکست می خورد و به همین خاطر، سیمئونه ریسک نکرد و با ترکیبی تقریبا کامل تیمش را به میدان فرستاد. یوونتوس هم که با یک تساوی نیز می توانست صعودش را قطعی کند،  از تمامی مهره‌های خود استفاده کرده بود و برای کسب پیروزی پا به میدان گذاشته بود ولی در نهایت با کسب تساوی به دور بعد صعود کرد.


برچسب ها : ,,
توقف خانگي دورتموند مقابل اندرلخت
  • بازدید : (38)
توقف خانگي دورتموند مقابل اندرلخت

توقف خانگي دورتموند مقابل اندرلخت


امشب در ادامه ديدارهاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا بروسيا دورتموند ميزبان اندرلخت بود که در پايان دو تيم به تساوي 1-1 رسيدند.

 

زردها که پیش از این صعودشان به مرحله بعد را قطعی کرده بودند، با تساوی در این دیدار، بالاتر از آرسنال به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شدند.
این دومین باری بود که طی روزهای اخیر یورگن کلوپ ترجیح داد رومن وایدن‌فلر سنگربان شماره یک تیمش و ذخیره مانوئل نویر در تیم ملی را روی نیمکت بنشاند.

برچسب ها : ,,
معجزه آنفیلد تکرار نشد
  • بازدید : (48)
معجزه آنفیلد تکرار نشد

توقف ليورپول مقابل بازل و حذف قرمزها

 

ليورپول با تساوي 1-1 مقابل بازل، از رسيدن به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا بازماند.

شاگردان برندان راجرز برای صعود به مرحله بعد، به پیروزی در این دیدار نیاز داشتند اما در شبی که با اخارج مارکوویچ، 10 نفره شدند، در نهایت به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 دست پیدا نکردند.
برخلاف آنچه انتظار می رفت، این بازل بود که بازی را بهتر از آغاز کرد و علی رغم جو وحشتناکی که هواداران لیورپول در آنفیلد ایجاد کرده بودند، در دقیقه 25 به گل رسیدند. یک حرکت ترکیبی عالی و ضربه دقیق فری، دروازه سیمون مینیوله را باز کرد. بعد از گل هم تیم میهمان دو موقعیت خوب داشت اما نتواست از آنها از استفاده کند. در آخرین ثانیه های نیمه اول، لیورپول هم یک موقعیت خوب را از دست داد تا بازی در این نیمه با همان یک گل به پایان برسد.

لیورپولی ها برای جبران گل خورده نیمه دوم را آغاز کردند اما لازار مارکووویچ که در ابتدای این نیمه به میدان رفته بود، به خاطر خطایی که روی بهرنگ صفری انجام داد، از بازی اخراج شد تا شرایط برای میزبان دشوارتر شود.
با این وجود، قرمزها به تلاش شان ادامه دادند و سرانجام در دقیقه 81، روی ضربه آزاد دیدنی استفن جرارد به گل رسیدند. در دقایق باقی مانده، لیورپولی ها تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری انجام دادند اما دفاع جانانه بازیکنان بازل باعث شد تا آنها به نتیجه مورد نظرشان دست پیدا کنند و به همراه رئال، راهی مرحله بعد چمپیونزلیگ شوند. لیورپول هم با قرار گرفتن در رتبه سوم گروه، راهی لیگ اروپا شد.


برچسب ها : ,,
پيروزي آرسنال با درخشش رمزي و پودولسکي
  • بازدید : (36)
پيروزي آرسنال با درخشش رمزي و پودولسکي

پيروزي آرسنال با درخشش رمزي و پودولسکي

 

آرسنال موفق شد با درخشش پودولسکي و رمزي، در استانبول، گالاتاسراي را 4-1 در هم بکوبد.

آرسنال که پیش از این صعود خود به دور بعد رقابت‌ها را قطعی کرده بود، موفق شد در دیداری آسان، 4-1 گالاتاسرای را در هم بکوبد و به عنوان تیم دوم به دور بعد رقابت‌ها صعود کند. شاگردان ونگر در همان ابتدای کار و در دقیقه 3، توسط لوکاس پودولسکی به گل رسیدند. فرار خوب مهاجم آلمانی روی پاس رمزی باعث شد در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و با یک ضربه دقیق، گل اول بازی را به ثمر برساند. اما آرسنال عقب نکشید و در دقیقه 11، روی پاس چمبرلین و با ضربه ی رمزی، به گل دوم رسید. رمزی بار دیگر موفق شد در دقیقه 29، دروازه ی گالاتاسرای را با یک ضربه ی والی دیدنی از 25 متری باز کند و نتیجه را به 3-0 تبدیل کند. بازی در نیمه ی اول با همین نتیجه به پایان رسید.
تا اواخر نیمه ی دوم، دو تیم موقعیت‌های زیادی نداشتند تا اینکه در دقیقه 88، وسلی اشنایدر موفق شد از روی یک ضربه ایستگاهی، یکی از گل‌های خورده گالا را جبران کند ولی طولی نکشید که پودولسکی در دقیقه 92 با یک حرکت یک-دو با سانوگو، صاحب موقعیت شد و گل چهارم را وارد دروازه گالاتاسرای کرد.

بدین ترتیب آرسنال با 13 امتیاز، هم امتیاز با دورتموند ولی به دلیل تفاضل گل کمتر، به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کرد.


برچسب ها : ,,,,
گوارديولا: بازي با زسکا را جدي گرفته ايم
  • بازدید : (37)
گوارديولا: بازي با زسکا را جدي گرفته ايم

گوارديولا: بازي با زسکا را جدي گرفته ايم


بايرن مونيخ فردا در ديداري که برايش تشريفاتي است به مصاف زسکا خواهد رفت. در حاليکه براي زسکا مسکو، شرايط به کلي متفاوت است.

زسکا در حال حاضر با امتیازی برابر با رم و منچسترسیتی(5 امتیاز)، در انتهای جدول گروه E قرار دارد اما با پیروزی بر بایرن و در صورت تساوی رم و سیتی، می تواند از این گروه صعود کند.

"پپ گواردیولا"، سرمربی بایرن، در نشست خبری این بازی گفت:" حرفه ما فوتبال است و موظفیم با رعایت احترام به تیم مقابل، برای کسب پیروزی تلاش کنیم.نمی دانم چه میزان تغییرات در ترکیب تیمم خواهم داشت اما برخی بازیکنانم خسته اند و نیاز به استراحت دارند. آنها بازی سنگینی در ابتدای هفته مقابل لورکوزن انجام دادند.

می دانم که زسکا شانس صعود دارد و همه تلاشش را برای پیروزی مقابل ما انجام خواهد داد. ما هم این بازی را جدی گرفته ایم و برای پیروزی وارد زمین خواهیم شد؛ هر چند که صعودمان به عنوان تیم اول حتمی شده است. تمام تمرکزمان را روی بازی فردا گذاشته ایم و نباید به چیز دیگری فکر کنیم."


برچسب ها : ,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد